Do It Like A Dude !




Hej snygginar!
Hoppas att ni har haft en bra dag.
Jag har haft en ganska soft dag, skön, en dag när man mår bra.
Var ju hos doktorn idag också, blev ni rädda ? Hehe ;) Jag var bara och kollade om jag hade astma, och ja, liiiite astma hade jag, men det är fixat nu :) Nu ska jag knarka ner mig med astmamedicin när jag springer, så jag säger det nu, en ny springstjärna är född ;)

Ha en grym kväll !

Längtar till sommaren när jag kommer leva i mitt nya rosa linne(som ni ser). Det är grymt snyggt, coolt materialt och en cool ficka med gulddragkedja på bröstet, kan det bli mer glassigt ? :D


Kommentarer
Postat av: ida

snygging!!!

2011-03-03 @ 21:04:52
URL: http://hheyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0