Som man bäddar får man ligga!

Japp, nu har jag varit riktigt slö och bara goffat i 1 månad. Kanske inte låter länge för vissa men för mig är det de.
Så med en sämre kondition och något kilo tyngre grabbar jag astmapipan, proppar in musik i öronen på högsta volym och förbereder mig på en helvetes springtur! Sen är det bara att kämpa och inte stanna.
Från och med idag ska jag träna 5-6 dagar i veckan plus cykla ca 1 mil hem från jobbet 5 dagar i veckan. Kommer bli så jävla fitt nu alltså! Wiihoooo!

Snygg Valk HAHAHHA!


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. haha det är ingen fara söta du! jag köpt det på h&m :)

2011-07-20 @ 21:26:45
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0