julmust, pappa och lösnaglar

hej alla Nicolines underbara läsare, trevligt att hon har så många, ceep going!!
iallafall idag gör jag ett inlägg här. jag tog bort min blogg för kanske några veckor sedan, fwsissteck..... väldigt crapig blogg om jag ska vara ärlig men jag var duktig på att videoblogga i alla fall!
hihihi nu han jag och Evelina goffat in oss i lägenheten med tända ljus och julmust... lite problem med att skriva nu med mina väldigt långa (för mig) lösnaglar/förlängning (vet inte vad) men jag har vant mig ganska bra.
en gammal vän kommer över ikväll, det var jättelänge sen jag såg h-h, det är kul att han var här i Norrköping för han brukar åka hem allt för ofta!
jaja, Evelina knarkar lille Declan pojken medans jag har underdog på hjärnan men det är mysigt.
jag har spillt julmust på min vita tröja BRA FANNY BRA!... det är några förklaringar på rubriken.
pappa.... ja i julas fick jag ett halsband av honom i silver där det stod älskad... på andra sidan.. pappa, så typiskt honom hahaha! det är förklaringen på rubriken.
imorgon skola och det blir upp klockan sex för att ta spårvagnen vid typ tjugo i 8 eftersom jag börjar ovanligt tidigt imorgon :( men tråkigt nog kommer inte tröttheten komme förän klockan passerat två.. jag låg t.ex vaken till 4 inatt.. jag sov en stund på soffan igår men vafan jag kommer dö o detta fortsätter jue!!
jag har en engelska grej nu som jag måste skriva klart FEAN!
men det var trevligt att skriva av sig  hoppas ni läser och tänker aha vad kul att hon och Evelina ska skaffa blogg tillsammans...
det är sant ja! och följ den gärna oxå är ni gulliga.. hittills har jag inte haft tur i läsare under mina senaste 6 bloggar.. denna blir nog något extra men men....
ha en bra kväll och fortsätt kolla på schoolsout!!!!
♣CARPE DIEM♣ // FANNY!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar; Åh tack! Vad glad jag blir!

2011-01-15 @ 11:56:00
URL: http://mellstroom.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Önskar dig fina du en fin Fredagskväll!



Om det intresserar så missa inte alla roliga tävlingar som är igång eller läs om min sjukdomshistoria eller varför inte kika in alla härliga bilder. Annars ber jag om ursäkt. KRAM

2011-01-21 @ 22:38:38
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: ????

Hej du har nu fått det här många gånger men här kommer det igen... ja såg att du köpt någonting från bloppisshopp och jag skulle bara villa veta hur det gick :)



Kram

2011-01-24 @ 16:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0