.

Så trött på mitt liv, man vill ju bara drömma sig bort och önska att man hade ett fartfyllt och spännande liv. Kan inte ens räkna upp alla dagar som jag bara suttit i min säng framför datorn hela dagen, för att det inte finns något att göra och för att ingen någonsin söker mig. Aldrig händer det något nytt, aldrig händer det något oförväntat och spännande. Jag kan inte tänka tillbaks på 2011 och hitta något som sticker ut från det andra. Något drastiskt måste ske. Men jag vet redan nu att det inte kommer göra det, allt kommer bara rulla på av massa tråkigheter, skola och otroligt mycket plugg, samma rum, samma hus, samma kompisar, samma tråkiga stad, samma tråkiga jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0