Streedance och skolfoto

Hej!
Igår var det min första streetdancelektion. Jag sög, nästan! Jag vet inte om jag ska fortsätta eller inte. Jag älskar att dansa och kan tänka mig att det är riktigt roligt när man lär sig mer. Menm grejjen är att jag verklgen vill bli helt slut när jag har tränat, men jag blev knappt ansträngd, och sen så är det ganska saftigt pris för så få gånger. Så nu måste jag välja, lära mig dansa för att det är roligt och inte få så himla mycket träning eller sluta och fortsätta träna själv? Tror också att jag ska börja på friidrott efter vintern:)
Imorgon är det skolfoto, jag hatar skolfoto. Spelar ingen roll vad man gör, det suger iallafall! Man hatar det men man vill ändå vara med...dillema!!

Nu ska jag fixa svenskan som kolla på America's next top miodel, eller tvärtom;)

Ha en superbra dag !

Allt som ligger på golvet är faktiskt Emilias och hon ska städa idag!!


Kommentarer
Postat av: wendela

vart har du köpt dina byxor !!! :D puss

2010-10-13 @ 21:18:55
URL: http://womzaa.blogg.se/
Postat av: Svar:Wendela

På HM :)Puss

2010-10-15 @ 11:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0