Hur går det med löftet?

NYÅR, okej, det är en bit kvar till nyår men det går faktiskt sjukt snabbt ! När man jobbar eller går i skolan flyter veckorna förbi.
Jag har inte satt upp något nyårslöfte. Dels för att jag vet att jag inte skulle klara det. Fast ioförsig, man kan ju ta vilket löfte som helst! Man kan ju lova att man ska köpa ett par skor på rea tillexempel, hehe, räknas det som nyårslöfte? ! 
 
Men nu vill jag veta!

1. Vad räknas som nyårslöft?
2. Brukar du ha nyårslöften, brukar du hålla dom?
3. Vad var ditt nyårslöfte?





Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: haha, va ett kors? haha! såpassmycket gillar då inte jag kors ;)

2010-11-02 @ 11:33:57
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: jadu jag har hälften av huset kvaR:D haha

jo visst är han, tkr också han är lite småhet!

2010-11-02 @ 11:34:26
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0