Sitter med ett leende på läpparna

Hej!
Just nu är jag very exited. Jag har ju inte trott att det skulle bli någon florida resa i sommar eftersom jag trodde att det inte passade MEN nu verkar det som att det ser ljust ut! Pappa ropade just, -Jag går ut och kollar om det finns några flygbiljetter till er! Vi får ioförsig se vad dom kostar, det är ju inte precis gratis:S Jag vet att jag sagt till en underbar tjej att hon ska få följa med sen var jag tvungen att säga att det troligtvis inte skulle bli något.
Jag vet dock inte om jag kan ta med mig någon eftersom jag ska åka med min syster och det är hennes tur att ta med en kompis om hon skulle vilja det. Om vi ska åka så blir det nog ca en vecka efter skolavslutningen som är den 15 sen åker vi hem samtidigt som farmor och farfar ska åka till Sverige, om det finns några platser kvar på det flyget vill säga!! Jag längtar! Jag kommer att svettas ihjäl när jag är där, det är VÄLDIGT varmt i Florida på sommaren, häromdagen var det 31 grader i Miami och Forida ligger på ungefär samma höjd fast på andra sidan!
 Wihi!
OM vi inte kommer att åka till Florida vill jag åka till Grekland:) Kollade på boende idag, hittade för 2 personer som bara kostade mellan 2000- 4000 för en vecka, sen skulle jag kolla på flygbiljetter, det måste ha blivit något fel, för 2 biljetter kan ju inte kost 24 000, eller?

SeeYouAllLater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0