Hoppa högt

Hej!
Ni fattar inte hur glad jag blev när jag såg att jag hade fått 7 kommentarer! Det är väldigt några men jag har alltid noll eller 1 kommentar, jag blev så himla glad, det gjorde min dag. Tacktacktack!Midsommar igår, det är en mysig "högtid". Det började med att skaka massa händer och tjata ut sitt namn. Sen var det dricka och lite snacks..sen satte lekarna igång, dans och sedan airhead och brygghäng.
Sen var det mat, som jag hade längtat! Det blev en lugn kväll med brygghäng och sedan film, jag somnade i soffan, haha! Vid ett, idag alltså, var jag hemma och tog en promenad, eller jag släpade fötterna efter mig. Jag hade hög musik på i lurarna och gick i mina egna tankar så varje gång en bil åkte förbi mig bakifrån hoppade jag högt, jag låtsades sen att jag hade en insekt på benet som jag vifftade bort, inte att jag blev skrämnd, nejnej. Jag hälsade på några kalvar också. Jag vill ha en! Sen gjorde jag lunch, mockarutor, stekt majs, tomat och paprika...
Blev inga bilder tagna igår.
Jag åt massor av jordgubbar, shit vad gott det är!
Stenhård!
var tvungen att visa att jag inte var naken under skjortan
Bajs

Jag såg inte ut så här på själva midsommarkvällen. Jag hade den nya vita klänningen, rött snäckhalsband och "guldiga" sandaler=)

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0