Amelie har så många kråkor så att hon kan ha jakt, HAHAHA!

Heeej!
Nu är jag hemma och jag är trött, det svider i ögonen om jag blundar. Igår var det käk och massa skratt. Vi sommnade runt 2 och sedan var vi upp klockan halv åtta. Fanny och jag var hurtiga och gick en bit sen käkade vi frukost. Sedan var Ida och Jaquiline tvungna att åka:(Klockan nio började brygghänget med Amelie Fanny, och Jacob som var våran båtförare. Vi har bara stekt och åkt mycket airhead. Vi skulle åka på en uppblåsbar sak som var skithal för att vi var helt oljiga, innan båten hade börjat dra oss, när vi var vid stranden, hade vi ramlat i fyra gånger...sjukt kul var det. Sen åkte vi 3 stycken på en airhead som var till för 1 eller 2 personer, behöver jag nämna att man flög utanför och gled av om man låg på sidorna eller, har inte skrattat så mycket på länge, skitkul! Vid halv 5 gick vi upp och satte oss i skuggan. Amelie och jag somnade med varsin tidning i knät, vi var så trötta. Nu är jag hemma och klockan är halv åtta...ska borsta tänderna och lägga mig framför tv:n, jag lär ju somna där. Det svider lite i mitt ansikte nu..men det går över. Jag är helt mörbultad och jag kommer att ha träningsvärk i magen och armarna imorgon. I armarna därför att det var så jäkla jobbigt att hålla i sig i airheaden när man släppade hela kroppen i vattnet och bikinitrosan flög åt helvete och i magen därför attt våra magmuskler har tränats idag av allt skratt.

Här näst, bilder!
Efterätt!
Älsklings Fanny
Hon med alla kråkorLånade promenadskor av Amelie, dom var aningen stora...long feet!
Det här var inte den lilla airheaden, det här är den stora...


Det blev inte några bilder när vi åkte eftersom vi satt på en ostadig sak i vattnet!

Hoppas att ni har haft en skön sommardag=)

Peace!

Kommentarer
Postat av: fanny

hehehe! ett måste att göra om men nu är jag jätte förkyld!! XD

2010-06-30 @ 11:58:15
URL: http://madebyfanny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0