Hunger in my brain

Hej
Jag är hela tiden hungrig och sötsugen, jag går och småäter hela dagarna. Vet inte vad det beror på. Kanske för att jag inte har något att göra eller däför att jag är förkyld eller därför att jag är förkyld så att jag inte kan träna och då blir jag sötsugen och hungrig hela tiden.
Just nnu sitter jag och försöker installera The sims nattliv(blev sugen på att spela, haha). Det är bara det att det är något som är fel så det har tagit en halvtimme att installera 10%. Det gick upp till 55% och sedan dess har det laddat 10% på en halvtimme...jaja, jag SKA installera spelet om det så ska ta 3 år punkt slut.
Nu ska jag gå ner och länsa kylskåpet och gottskåpet, fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0