Varldens basta medicin

Trott, Forkyld, ont i orat(ev. inflamation) illamaende, det var sa jag madde idag.
Formiddagen var seg och jag madde pissigt. Familjen gick upp till stora poolen och simmade, forutom jag som troligtvis har en inflamation i orat. Sa jag gick in till farmor pa gymmet och gick lite pa traidmailen(ga band). Sen borjade det regna.
Pa eftermiddagen madde jag annu samre och gick och la mig och sov lite, sen masade jag mig upp for att vi skulle aka och shoppa ett litet tag. Efter bara en kortshopping pa ca 2 timmar mar jag prima!!
Nu mar jag superbra!! Shopping ar den basta medicinen av alla. Oronen ar ju fortfarnade daliga men sa har det varit lange nu.

Jag shoppade en huntandsmonstrad jacka, smycken, en hatt och ett skarp. Hittade ett par skitsnygga skor pa forever21, men det fanns bara ett par kvar och dom hade en skada pa klacken, sa jag sket i dom for tillfallet.
Om det ar nagot som jag ar bra pa sa ar det att spendera pengar. Sa ett bra jobb eller en rik man ar vad jag behover, HAHahhAHHAhaHAHhaHAHHA !!


Byebyebyebyebyebye

Nu ska vi spela Agrivation(kort) !!

See you later alligator!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0