Snödriver i midsommar

Hej!
Jag vill bara meddela att imorgon blir jag en facebook nörd!
Jag har tittat runt på massa kläder och blir så sugen på att shoppa. Men jag är så fattig just nu, jag tror nog att jag alldrig har varit så här fattig. För två veckor sen åkte jag in till Eskilstuna för att köpa lite saker. Jag trodde att jag hade typ 1500 på kortet för jag tyckte att jag hade sparat så länge. 670 spän fanns det på kortet, fattar ni vilken besvikelse som fanns på mitt ansikte resten av dagen! Nu är mitt belopp på kortet runt 100 kronor. Så nu ska jag sälja min bokhylla, för jag tycker ndå inte om den. Imorgon ska jag leta efter saker att sälja! Jag är fattig. Nästan så att jag får åka till ålderboende och spela trumpet, eller ännu värre, ställa mig utanför ICA och spela dragspel, HAHA!
Fortsättning följer på Nico-tjäna-pengar-fonden. Nico-tjäna-pengar-fonden är öppet för bidrag.

Jag får väl ta och lyssna på den här låten till ljusare tider http://www.youtube.com/watch?v=4uWZ0KD1A4M&NR=1

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojojoj! Vad du kommer kunna shoppa efter allt du har sålt ;)

2010-02-21 @ 22:59:52
Postat av: Amanda

skao vi tao och ses snaort eller? ;)

2010-02-22 @ 19:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0