Crazy Måndag

Hej
Igår var jag ett litet tag i skolan sen åkte jag och Fanny upp till Stockholm för att kolla på Designgymnasiet. Skolan verkade jättebra, jag ville mest se syrummet, HAha!
Efter att vi varit på skolan gick vi till köpcentret som nästan låg precis bredvid skolan. Vi var där ett tag sen åkte vi tillbaks till tågstationen. Där var det fullproppat med folk. I stort sätt inga tåg gick. Så vi satt i ett tåg i två timmar på perongen. Tåget var helt fullproppat men när tåget väl rullade så blev stämmningen väldigt glad. Haha.
Fanny satt uppe på en hatthylla och jag satt i ett litet hörn på en väskhylla.
Det var tur att det var en dubbeldäckare iallafall, annars så skulle vi aldrig ha fått plats. Vi rullade till Eskilstuna, det var väldigt  när att tåget stannade en gång, växlarna var lite tröga. Det var dock inte därför det inte gick några tåg. Det hade hänt en olycka, någon som inte ville leva hade hoppat framför tåget...Fullmånen...

Just nu är McKenzie VÄLDIGT JOBBIG!! Han håller på och hoppar upp i mitt knäoch buffar på mig, han vill ut och leka. Så nu ska jag dra på mig något varmt och sen gå ut och busa av McKenzie.


Ha en bra dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0