Underbar kväll

God jul på er alla !
I början av dagen kändes denna dag inte som julafton men det kom sig att bli en riktigt härlig kväll. Med hela tjocka släkten hos mormor var det kalle, käk, mysig promenad till morfar, tomten, lek, diskusioner och framför allt, skratt.
När jag satt där, proppmätt, med släkten runt omkring mig insåg jag hur härlig släkt jag har. Julklappar är en sak men utan dessa härliga människor skulle sakerna inte betyda något. Det var en riktigt lyckad kväll !
Så nu sitter jag här i min säng på en underbar fäll som äntligen blev min, efter alla dessa gånger på IKEA och alla dessa, nejen och någon annangångsvar, nu är den min min min och jag älskar den !
Att man sen kommer dra till Florida i påsk gör ju inte kvällen sämre.

Love

//Nicoline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0