Gästinlägg!


HELLO! Lisen här :)

Tänkte gör ett Gästinlägg! Nick och jag har en väldigt kontig relation... ja ni får lista ut själva varför! nee jag skoja! Vi är ett gäng i skolan, elr ja nu är det ju inte så längre för vi ska börja i gymnasiet men innan, så va vi 5 tjejer Jag,Nick,Ida,Amelie och Fanny! Aa sen brukar Walle och caspar häng med oss men dom är ju inga tjejer.
Iaf så hade vi galet roligt i skolan, Det vart skitsnack i skolan för alla är så avundsjuka för att vi har så roligt! Fjortis skolan!

Min vän Nick äre typ bara jag som kallar för Nick, det brukar låta Nico elr Pricken elr Nicoline! Iaf så är Nick välldigt Mode itreserad! Vilket man förstår ganska snart när man hänger med henne, elr kollar på hennes blogg :) Det är även en galet roligt brud att hänga med! Och när hon blir flummig, för att hon är tex trött,sockerkick elr liknande så skrattar hon åt saker som inte enns är roliga, men så är vi alla 5 :).

Mellösa,Flen är inte riktigt hennes favorit plattsre! Därimot Hälleforsnäs Älskar hon! nee det där va falskt de också! Hon blir arg när man börjar prata om hur tråkigt det är i Flen,Mellösa och Hnäs! och ja det är ju sant, tattar ställen :) om jag känenr henne rätt så är hon i en storstad efter skolan och jobbar med Mode! men man vet aldrig, kankse inte!
Och om ni börjar prata om ngn med Grön keps så blir Nick irriterad !Haha


Musik smak vet jag inte riktigt men typ RNB !

Jag är så galet glad att jag har fått träffa er brudar! Många roliga stunder, och så klart så måste det uppstå lite tjaffs det är ju endå tjejer vi är, emn det har löst sig ganska snabbt iaf! Det är ÄKTA vänskap! ett bråk förstör inte en vänskap det är nästan tvärtom, det stärker banden mellan oss!

Vi gick ju Musik klass, vilket innebär Mkt Musik, Nick spelade Trumpet! och hon bara ÄLSKADE DET! Elr inte... Men sen hade vi även skönheten och odjuret som sista projekt i 9an, och det va roligt, lite irriterande ibland men det ingår! :)


Ojojoj det här va faktiskt ganska svårt! vet verkligen inte vad man ska skrvia, men det här får nog duga... Det kankse blir fler sen jag vet inte :)

Nick du kommer va saknad när du flyr till Gymnasiet! MEN vi ska ses endå, det kommer bli roligt när vi ses!


Tack för mig, Hej!

/ Lisen 

                                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0