Ett oöppnat tuggumipaket på tågstationen och Random flickor

Hej
Har inte skrivit på ett tag, men som ni ser  under det här inlägget så har min älskade vän, Lisen, även kallad Nils, gjort ett gästinlägg, mycket roligt, kul att få läsa om sig själv ibland, hehe, pussar på henne:)

Under dessa dagar har jag varit i Stockholm med Amelie, sen slöade jag en dag, åkte till Ida på kvällen, hon ville inte sova själv, så självklart ryckte man in. Idag har jag varit med Ida, vi har för det mesta slöat, men vi har tagit en powerwalk och käkat också!
Nu, när jag kommer hem står mamma vid staketet och säger: vi har besök, av två småflickor, dom sitter och gungar. Jag undrar vad f*n hon menar. När jag kommer upp till altanen så ser jag två små blonda flickor. Öööööö..? What the hell are you doing here? RANDOM! Dom hade visst bara kommit till oss, ville gunga lite, klappa på McKenzie och ja, jag vet inte vad dom ville. Sen kommer en av tjejerna och frågar om dom kan få låna telefonen, men då sa mamma att vi snart skulle äta och att dom kanske skulle gå hemmåt, det var våran granne...efter tio minuter kommer dom tillbaka! What the fuck? Jag fattar ingenting, hahahahahahahahahahahah!! Jag tror att dom har gått nu...(jag går och kollar ut)..hahaha, nu står det en tant med cykel där, händelserik dag här i Mellösa!

Nu ska jag gå och bajsa...hårt, eller inte, å jag är så normal !

Bye

Kommentarer
Postat av: Nils

Gör ett i min

2010-08-12 @ 19:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0