Hurt

Hej!
Har du haft en bra påsk?
Nu har den nya datorn packats upp så nu kanske jag skriver lite mera. Bara för att det är lov så är man inte fri från skolan, har sjukt mycket nu. Vi gör inte speciellt mycket i skolan men har massa hemmaarbeten.

Igår var jag med Ida och shoppade lite. Är väldigt fattig just nu men jag klarade iallafall att skrapa ihop pengar till en t-shirt, skjorta,sjal och ett Hett Blått Nagellack. Har också lagt undan ett par byxor som mamma ska åka in och betala imorgon, HIHI! Lägger upp bilder imorgon. Vi sov över hos Amelie efter att vi kom hem från stan. Amelie fyller år idag!! Vi käkade brunch/frukost och hade paketöppning. Sen åkte jag hem. Idag, ja, tro det eller ej, jag har städat mitt rum! Jag har fått bort allt från min stol och har tillochmed dammat och kastat massa tidningar från 2008..Imorgon ska jag dammsuga men den nya dammsugaren.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0