Vänner

Hej.
Nu är det helg igen, så skönt.
Idag har det varit en ganska bra dag, det har inte hänt så mycket, det har bara varit helt flummigt. Synd att jag inte kan ladda in videos, jag har en video från idag som är sjukt rolig, Haha. Har kollat på den ca 5 gånger nu. Walle går runt med en datamus och spelar lite teater, haha. I videon så kommer Hoodo och säger; har du snott en mus? Sen säger Fanny, asså, han är helt dum i huvudet.Haha. Och Walle man ska behandla lik med värdighet.Ingen Fattar.
Igår satt jag och kollade på bilder och så. Jag kände, vad skulle man göra utan sina puckade, underbara vänner? Dom får en alltid att skratta.

Jag älskar er mina vänner så otroligt mycket.Puss på dom.
Suddig bild Jag Walle balle och Storken
Walle med sin mus


Tar nog med kameran på måndag med, så då kommer kanske flera bilder.

Ha en bra helg

// Nico picko

Kommentarer
Postat av: ida

Jag älskar dig med!!! <3

2009-09-04 @ 23:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0