Today

En hel dag har gått,och vad har jag gjort? Inte speciellt mycket, men det är ju trots allt söndag.
Jag längtar tills nästa helg, haha !
Det är inte länge kvar till sommarlovet nu, nehem, se vad jag skriver? Jag menar vinterlovet. Ni ser, det märks tydligt att jag saknar sommaren och värmen. Men på vinterlovet iallfall blir det bad och sol i Florida. Innan det är det ju höstlov, YÄ! När är hallowen(stavning)?
Just nu längtar jag tills jag tar studenten, okej, 3 ½ år kvar, men vad skönt det skulle vara om det var 1 vecka kvar, HAHA. Jag vill åka till Usa, antingen California, Miami, New york eller florida. Skulle tro att det blir på alla platser. Jag kan verkligen se att det inte är omöjligt. För att tjäna lite pengar och upplevelser kan man söka jobb som au pair. I can really see it coming.

Ha en bra vecka

/Love to you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0