Lördag kväll

Trodde att det skulle bli en seg och helt vanlig lördagskväll. men icke sa nicke. Vid 21.00 drog jag mig ut i mörkret och möte upp Hanna, Ida, Amelia och Lisen. Vi åkte sen upp till hjälmskyl. Sen satt lyssnade vi på musik, gled ut en och en annan rolig hemlis och hade det underbart roligt. Det blev ganska sent, somnade kanske vid 3 halv 4. Då var det Lisens födelsedag. Så Ida bakar en tårta och vi sjunger för henne. Sen åkte jag hem för att fira pappa=) Sen ringer Ida och säger att Lisen har lurat oss, det var inte hennes fördelsedag idag, fan, jävla snorjärs, som Lisen sa till mig när jag var jobbig vid läggdags. Din buse Lisen !
Så det blev en bra lördagskväll med mina kära.

Om 30 min är det gossipgirl, me like.

/love

Kommentarer
Postat av: Lisen

Hahaha så jävla roligt! lätt lurade :)

2009-10-18 @ 21:32:58
URL: http://lisenwahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0