Hat inlägg

Jag har längtat efter lovet, men nu, blä, jag har inget att göra. Bara käka hela tiden, HAHA!! Jag hatar verkligen det här vädret, lerigt, blött, kallt och fult. Blä,blä. D här skitvädret tar verkligen all kraft och lyska ifrån sig.

Önskar vi kunde få en veckas längre vinterlov istället så att man kunde vara i USA en vecka längre. Lätt att jag ska bo i ett land med varmt väder året om ! Jag vill ha sol och värme. Gemför det här tråkiga blöta,kalla och fula vädret med en stor strand, soligt, varmt och vågor i havet. Jag skulle iallfall välja att ligga på stranden!

Nu blev det här ett litet hat inlägg, men vad fanken, jag hatar verkligen det här.

Har ätit cirka 1.000.000 mandariner och 100 kilo fil och äppelmos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0