Depig blogg

Hej
Min blogg är inte så uppigande att läsa för tillfället. Hah. Idag är förkylningen verkligen på väg. Har ont i tinningarna och kan inte kolla åt sidorna med ögonen för det gör ont, om jag vänder huvudet för snabbt så hinner inte ögonen med och det blir en liten snurr i huvudet.
Tänkte att jag skulle titta på 90210 men avsnittet har inte kommit ut än.

Jag har sovit hos Amelie och kom hem för ett tag sen.

Senare ikväll ska jag kolla på Sex and the city och kanske ta ett varmt bad.
Men får se, det är ganska jobbigt att bada, först tar man så varmt vatten så att det känns som att man har 100 graders feber, sen blir vattnet för kallt för att man vant sig och fyller på med nytt och får ännu en värmschock. Nej, bastu är bäst. Men bad får duga idag=) eller så blir det att man slocknar i sängen, känner att det skulle vara skönt, men jag vill ju kolla på filmen. Ska nog kolla på filmen och somna där, haha, två flugor i en smäll. Nej, nu ska ni få ha en trevlig onsdag s kväll.
Puss

P.s visst känns det som att det är helg hela veckan när det inte är skola(?) D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0