Skönheten och odjuret

Hej på er alla !
Idag är det fredags mys=)
idag har det varit en bra dag. Den har gått snabbt och det har varit kul hela tiden.
Som jag inte nämnt innan här på bloggen så ska min klass göra en musikal. Vi ska göra skönheten och odjuret. Så idag har vi fått manus som våran duktiga teaterlärare gjort åt oss. Vi fick också rollerna idag. Jag fick vara chip, tekannans barn, känner att den rollen passar mig ganska bra, hehe, liten och pratglad, sen blir det säkert en hel del dans, sång och kanske någon ton i trumpeten om dom vill det. Ser verkligen fram imot allting, träning och föreställningar. Vi kommer bli så tajta i klassen, vi är det nu, men vi kommer att bli som en familj. My clas is the shit !
Vilka partyn det blir efter musikalen och lucia. Musikalen har premiär någongång i juni. Ska också åka till Stockholm med några ur kören och göra något litet luciaframträdande i Klara kyrka.

Just nu håller jag på att ladda in bilder från dagen. Kommer kankse några sen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0