Bio och spruta

Heeej!
Igårkväll var jag med ALIN jaquie, Wendela och Rebecka och kollade på New moon i katrinholm. Vi hade det skitmysigt och kul. Inte nog med det så fick man ju se många bara överkroppar, HAHA. Filmen var verkligen annorlunda mot första filmen, men den var BRA !! Igår tog jag också svinis sprutan. Den gjorde inte alls ont, men igår på bion, ojoj, då började det vrka som fanken, idag, jag vill inte prata om det idag. ALLA har slagit och kommit imot min arm idag, trög som jag är troklar jag på mig en collagetröja, det gjorde väldigt ont att få av den, jacka?Ja, juste jacka, nej, ingen jacka får man på sig heller. Har gått och kvidit hela dagen.

Men nu får ni alla ha det jättebra.

Har ni tagit svinis sprutan ?

ÖmaArmPussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0