Vad?

Sorry för dålig uppdatering på bloggen. Ska bli bättring på det nu. Önskar att sommaren ska komma nu. Det bara blåser och är kallt. Så tråkigt.
Imorgon är det origenteringsdag, ursäkta mig men , vad tråkigt!!!! Jag vet inte när vi slutar imorgon men hoppas att vi inte ska origentera ända till tjugo i tre som vi slutar på måndagar. På tisdagen och onsdagen är det paddling med klassen.
Hoppas att det inte regnar då får jag spader och lisen får ess:P
Det har inte hänt så mycket på sistonde. Förutom att jag skolkade hela dagen i fredags. Vi skulle bara ha bastid hela dagen och kolla på en konsert, så jag stannade hemma och pluggade.

Har ni fått sommarlov än ?


Sommar sol och bär, håller jag kär. Ändå är den alldrig här.


Kommentarer
Postat av: Lisen

ess är lite bätter :) Haha skoja.

puss

2009-06-07 @ 21:51:12
Postat av: ida

haha din lilla skolkare;) jag saknade dig! Du missade föreläsningen om förintelsen, den var faktiskt väldigt intressant:)

2009-06-08 @ 09:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0