Hemma helskinad

Heeeeeeeeej!!
Är det bra ?
Kom hem från paddlingen för ett tag sedan. Tog en dursch för att man var ju inte speciellt fräch, borstade tänderna och tog en tallrik yogurt.
Jag är skapligt mör i nacken och skulderpladen, aj.
Det var hårdpaddling till lägret. Där käkade vi och hade det mysigt framför elden. det blev skapligt sent. Vi kanske sov vid halv tre, för att sedan gå upp kl 07.00 och paddla. När jag vaknade hade jag skitnt i axeln. Jag hade legat på samma sida exakt likadant hela natten. Snacka om att jag var stel.
Det var jätteroligt och mysigt men jag är för trött för att skriva:P
Imorgon är det sista skoldagen. Vi slutar på fredagen. Funderar på att åka in till stan imorgon och kolla runt i affärer lite. =)
Sitter just nu och lyssnar sönder Love, sex and magic- justin and ciara och Tacking back my love- enrique och ciara <3

Hur har ni det ?

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0