Follow the streem befor your are lost

Vad ska man skriva om egentligen? Hjälp mig. Det är ju inte så kul att läsa om vad någon har gjort under dagen. Men jag vet inte vad jag ska skriva om. Det står still för tillfället. Kanske jag kommer på något snart. Det går ju i perioder.

Imorgon är det iallafall Midsommar. Varför firar man Midsommar, någon som vet det? Är det inte typ att solen alldrig går ner eller något sådant.
Ni får inte missa att i slutet av sommaren och början av hösten, kommer inte ihåg vilken månad, kan man se en planet bredvid månen. Jag ska ialllafall hålla koll och kika ut genom fönstret. Månen är nämligen utanför mitt fönster. Jag brukar ligga och kolla på månen. Den är så vacker, stillsam. Vad är livet, vad ska man bli, varför funkar det inte så? Frågor som far igenom huvudet på en. Det är när man går och lägger sig som tankarna samlas och det blir omöjligt att somna...åh, ni ser, jag bara babblar på. Nej.
Nu kanske det verkar som att jag är värsta olycklig men det är jag inte. Jag har lärt mig att inte ta så hårt på saker. Jag kastar bort det liksom. Jobbigt attt älta sig fast på saker. Det är mycket lättare att bara rycka på axlarna och inse fakta. Ibland går ju inte det heller, men då får man väl göra något åt saken och ite bara sitta och deppa.

http://www.youtube.com/watch?v=WPnCOySQkH4&feature=channel


Vad ska DU göra idag ?

Jag ska kanske åka in till Katrineholm, igen !!

Let the rain fall down and wake my dream. Let i wash away my sanetie cous, I wanna fell the thunder I wanna scream, let the rain fall down, coming clean.Dålig stavning, Haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0