fest i flän

Hej !
Nu är det sommarlov. Skönt. Det ända jag vill just nu är att solen ska visa sig. Annars tar jag en sistaminuten biljett till något varmt ställe.
Igår var jag i stan efter skolavslutningen och tillbringade resen av dagen och kvällen med Amanda, så kul.
Jag köpte inte så mycket i stan. En bikiniöverdel, underwear och någon roliga lotion.

Idag vaknade jag tidigt runt 7. Så idag har jag städat garderoben och ränsat ogräs på hela våran grus gång, eller har en liten bit kvar. Den gör jag imorgon.

Kanske ska åka ner till feln och kolla på marcolio ikväll. Vi får se hur det blir med det. men förhoppningsvis så åker jag ner ett tag.

Vad har ni för planer inför kvällen ?

PU55

Kommentarer
Postat av: elin

härligt nico!:)



när ska d till flen?



2009-06-13 @ 18:16:04
Postat av: elin

juste., puss**

2009-06-13 @ 18:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0