Hey

Har precis kommit in efter en liten stund i solen. Jag vill ju bli brun, men jag har så dåligt tålamod och vill se resultat DIREKT. Så jag itter typ i solen i 10 minuter sen går jag och gör något annat. Vi syskon ska göra middag åt mamma och pappa ikväll. Förätt, huvudrätt och efterätt.
Jag känner att jag snart måste börja jobba med min so: uppsatts. Det är ca 5 veckor kvar tills vi börjar i skolan. Men jag har ingen lust att sitta inne och plugga när det är soligt, så kanske jag vill ha lite dåligt väder snart?..annars kan man ju ioförsig sätta sig på kvällarna och plugga, men allvarligt talat, vem orkar?
SweetGreace ligtning(stavning)?I vintras.En bild jag alldrig sett förut.Busan och McKenzie är bästa vänner(not)..McKenzie har nästan precis flyttat hem. Utbyggnad.
Några bilder som jag fastnat för, speciellt den första på Sigrid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0