På vägen igen

Hej. Hur har erat lov varit, om ni haft något.
Imorgon är det skola, jag vill inte. Jag känner mig så himla stressad och även fast jag har slappat väldigt mycket på lovet har stressen alltid legat i magen. Jag känner mig jättestressad över ett historia arbete. Det är om franska revolutionen. Jag börjad smått i går och det ska vara inlämnat nästa torsdag. Så jag får jobba på.

Jag ska försöka bli lite efektivare här på bloggen. Men sanningen är den att jag inte sitter vid datorn så ofta och när jag gör det orkar jag inte blogga. Det kanske är dags för mig att skaffa mig en liten dator så jag kan ha med mig den överallt och skriva när jag knner för det.

Igår började jag skriva dagbok. Jag skev ganska mycket förra våren och sommareb och det är faktiskt kul att läsa i den och skönt att kunna skriva ner massa saker som har hänt. Då känns det som om att dom sakerna man skriver om i sin dagbok stannar där och sen är dom ute ur världen.

Min kamera är fortfarande trasig, tyvär. Ska lämna in på lagning men måste hitta garantin förts.
 Nu får ni ha det bra.
Kram
Det blåste väldigt mycket den här dagen, det syns på hängmattan.
Längtar verkligen till våren och sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0