Svenska redovisning ?

Hej
Nu är jag här igen =) Jag SKA göra svenska, nån gång. Visst är det svårt att göra 'läxor' på datorn !? Nu gör man ju nästan alla uppsattser och letar fakta på datorn, då kan det lätt bli att det spårar ut ur ämnet lite. Har just kollat på massa klädsidor, dom var ju inte ens på svenska !? Det måste bli ändring på det här. Som sagt ska jag göra svenska.

Bara en liten sak, idag på historian(blä) så stog vår lärare och pratade hela lektionen, fast jag vet inte vad han snackade om, lyssnade inte så effektivt. Då iallafall ägnade jag mig åt att rita en supersnygg bild, elelr inte supersnygg, men jag kan bara rita streck-gubbar, ungefär och den här blev riktigt bra. Tar bild på den senare kanske, den ligger just nu i skolan.  
Någon som har något roligt att berätta?
Det har inte jag tror jag...inte något som ploppar upp i skallen just nu. :P

Ha det bra =)
P.S sista veckan nästa vecka, sen är det LOV! då blir det åka av. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0