Allt mellan

Hej
Ville bara nämna en affär som heter Dillards. Det är mycket märkeskläder och så men dom är riktigt snygga. Eller det finns ju värsta tankläderna också. Men man kan skapa sex and the city look, gossipgirl look, classiskt, rockigt, kändis look, cocktail dress, ja allt mellan himmel och jord. Här är länken, ta en titt; http://www.dillards.com/
Man får räkna med att lägga ut mycket pengar på sakerna man ska köpa.



Denna sko har kostat 109 dollar nu kostar den bara ca 33 dollar, Väldigt bra pris. We love sale.
Gula 'plånboken' 119 dollar.
Blusen 20.50 dollar. Så priserna skiljer väldigt mycket.
Men jag lovar i en affär i verkligheten är det som en dröm. Jag brukar sväva runt bland skorna i affären i florida. =)

Hoppas att ni har inspirerats lite.

Det verkar som att det komemr bli inne med lite hippie style i vår. Tycker ni om trenden ? Jag älskar den.

Kommentarer
Postat av: Emma

åh nico, jag kan tänka mig dig i den där söta blusen! den skulle vara as snygg på dig! :)

puss på dig! <3

2009-03-10 @ 17:54:04
URL: http://emwidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0