Hello !

Har precis kommit hem fran stora poolen och haller nu pa att koka majskolvar.
Igar kom det finare vader. Vi var tvungna att aka till flygplatsen i fort myers lite snabbt och fixa lite pappaer och grjer sen flygresan. Vi stannade ett litet tag pa Miromar och shoppade. Vi hann bara ga i ca tre affarer for det bvar sa fint vader sa vi ska shoppa nagon annan dag. Jag kopte iallafall en blus och en hood. Sen drog vi och spelade minigolf.

Idag har jag ocksa lyckats ramla i poolen med kladerna pa. Jag skulle skvatta vatten pa Nathalie med foten, men da tappade jag balansen och vipps sa lag jag i farmors och farfars iskalla pool.
Efter frukosten sa tog hela familejn utom Pontus en liten joggingtur, later valdigt praktigt, men vi skulle upp till poolen och Nathalie och Pappa skulle jogga, sa da hangde mamma och jag med. Vi korde sen ett litet fyspass pa gymmet. Sen la vi oss vid stora poolen och badade och solade ett litet tag. Nu pa eftermiddagen vet jag inte riktigt vad vi ska gora, tror kanske att vi ska aka till ett shoppingmall.

Hur har ni det? Sag i tidningen att det var ganska kallt, har det snoat nagot mer?

HA det superbra sa skriver jag snart igen:)


Jag vet att det ar lite trakigt att jag inte lagger in nagra bilder nu, men det far bli nar jag kommer hem....nu kom jag pa att jag nastan inte har tagit nagra bilder. Far bli andring pa det !!

Pussar//Nicoline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0