Fast i NewYork

Hej
Nu ar vi framme i Florida. Men latt var det inte. Detr borjade bra.
Vi lamnar Stockholm.
Vi lamnar Kopenhmn en och en halv timme for sent.
Vi kommer in till NewYork 27 minutrer for sent.
Vi far kuta och ta ut vaskorna.
Pappa kommer pa att han har jackan kvar i flygplanet.
Vi far tillbaks jacvkan.
Vi har missat flyget.
Vi star pa standby lista och blir uppropade till nasta plan, men hogtalaren funkar inte dar vi satt, sa vi massarv det har planet ocksa.
Nasta plan gar om 5 timmar.
Vi star pa standby listan igen, vi kommer inte med det sista planet for dagen, vi har nu varit uppe i over ett dygn.
Vi aker till ett hotell, nasta dag hyr vi en bil, vi aker ner till Florida fran New York !!
Tva dygn senare sitter jag har i Florida.
Har precis kommit hit och har dursat. Nu ska vi snart kaka juulmat, det ar julafton har forfarande, ni dar hemma har redan haft eran julaftonm, snart ar klockan 12 00 hos er ,em bara 6 har.

Nu har jag forklarat valdigt enkelt hur det gick till pa varan resa hit, men jag orkar inte skriva detaljer, det var iallfall den jobbigaste resa jag gjort. jag har trasmak i arslet just nu.

Hors senare !!

//Nicoline fran Florida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0