En lång helg

Hej !
Nu är det måndag, igen.
Helgen har känts lång, jag har gjort så mycket kul.
På fedagen var det Lucia. Jag, som känt att en förkylning varit på väg på torsdagen, hade ingen röst. Jag lät som en kille i det värsta målbrott ni kan tänka er. Vi hade två luciatåg på förmiddagen, längst fram i mitten stog en mimande Nicoline.
Sen gick ALIN utom A till Idas lägenhet. Vi käkade pizza och somnade sen i soffan. Klockan 6 var det dags för ett luciatågoch klockan 8. Efter det drog ALIN till Idas lgenhet  igen och kollade på Idol utröstningen. Dagen efter började vi med att käka godis och kolla på män som hatar kvinnor. Sen käkade vi frukost och städade.
Jag åkte hem och gjorde ingenting, var ganska trött. PÅ söndagmorgon åkte I och Jag in till Eskilstuna och tog tåget till stockholm. Vi gick på stan. Sen var det ett litet Luciatåg i Klara kyrka, nice.
Sen drog jag mig hemåt. Och finns det något godare än två pommesfrittes bägare med ketchup, käkandes i bilen och kika upp på en sjärnklar natthimmel.? Ja, förmodligen, men igår var det det godaste jag käkat och det bästa stället att sitta på. Visst är det mysigt att äta i bilen medans man åker när det är natt, me like.

Idag har det íte hnt så mycket, elelr jo, massa kul. Men det är en annan historia.


Kommer KANSKE bilder sen.

//Nicoline

Om ni undrar vad ALIN betyder.

A-Amelie
L-Lisen
I-Ida
N-Nicoline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0