Bränna skivor, nej

Hej
Nu sitter jag och är LITE sur. Skulle försöka bränna skivor. Nämnde det igår och behövde skivor, idag hade pappa fixat det. Jag tänkte att det inte kunde vara så svårt. Det var det inte heller, förutom att det stog att jag inte hade någon skiva i fast jag hade det. Irriterad. Jag får väl ha sönder den dumburken och stoppa in en skiva och skruva ihop den igen, tror ni att det funkar? Eller så kanman ta det lite mer irritations avreagerande sättet, kasta ut burken genom fönstret.
Ne, tror de får stå kvar ett litet tag, kanske.
Nu sitter jag och lyssnar på musiken jag ville dunka i min cd spelare, men man kan ju inte få allt:P

Har engelska prov imrgon, kändes så löjligt lätt, så plugga, ja, räknas det om man bara läser igenom allt? Ja, det går det.

Höres snöres!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0