Tjoho

School today. Det känns som om det är fredag.

Det var väldigt kul idag. Men vi flummade om en enda sak, och det är inte så lämpligt att skriva här:P Nu vart ni allt nyfikna va ?
Igår var jag ju och tränade. O jag kan bara säga:fy fan va kul och jobbigt det var. Man vart jätteglad och lycklig efter. Man kännde sig skitapigg även fast passet är 70 min.
Man trodde ju att det skulle vara ganska mycket tanter och sånt. Men det kansek var 2 st som var 50 år. Sen var det 18,20,30 och 40 åringar. Blandad kompot. Och det var skitkul att boxas, man gjorde massa olika saker i boxning. En jobbig övning: slå 8 grr på platerna(eller vad det heter) göra 8 armhävningar göra 8 slag på platerna och om och om igen. Men det var jättekul. Jag kan verkligen rekomendera detta pass. Det heter Ki Box och är 70 min långt, iallafall i flen. På torsdag ska jag också träna. Kommer inte ihåg vad det hete men då tränar man ryggen, magen, rumpan och låren.'
Men var väldigt glad av det iallafall=)
Sen har det nog inte hänt så mycket annat.

Sjuksäsongen har börjat nu också, det är så himla många som är sjuka nu för tiden. Känner att min förkylning är på g. Är det några sjuklingsläsare här? :P
Hoppas att ni sjuklingar blir friska snart=)

Ikväll är det top model..får väl se om jag kollar på det. Det är så kul att kolla när de bråkar. Men vissa är verkligen bitchiga(sorry). Nu är Sigrid (kissen) här och hälsar på konbmjvnhhhhhhhfbd87575ibyv555v90349iucoihjcfrh6734c4h38pos, OppS Sigrid ställde sig på tangent bordet:P

Puss, skriver kanske senar.

P.S inlägget innan:jag sökte bara på Pumps, det är därför det inte är några andra skor än pumps, men visst är pumps läckra!? D.S

ha en bra kväll=)
Ackta er för satan ! RIXFM tröjan på .
Sigrid har hamnat på dataskärmen också:P

men nu ska jag fortsätta gulla med Siggan.

Puss=)

Kommentarer
Postat av: eva

Haha, min mamma går på Ki Box! :P Men jag och Matilda skulle kanske gå tillsammans en gång och pröva på;) Det låter jobbigt!!<3

2008-09-10 @ 17:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0