Tjingeling

Som ni märker är jag inte på topp med bloggandet. Men det är ju så fint väder ut så det första man gör när man kommer hem är ju inte att sätta sig framför datorn. Men snart kommer grått mellan höst och vinter väder, då kommer bloggen va en solstråle. Men snart kommer den vackra våren på riktigt. Men denna vecka har det varit fint väder=)

Det har inte hänt så mycket, eller jo, det har ju hänt ganska mycket. Men det är bara Ida,Lisen,Amelie och jag sak, ingen fattar våran humor, den är sjukt dålig. Amelie tycker till exempel att igelkottstuttar är bland de roligaste ord som finns!? fattar ni vad jag menar med dålig humor eller?

Jag mår bra båda physiskt och fysiskt.

Vi hade hemmkunskap idag. Amelie och jag hade i ungefär 4 av 10 saker som man skulle ha i...sen hade vi i lite egna saker. Hahha. Vi hade vatten, morot, potatis och buljong i från receptet. Sen hade vi majs, bönor, kryddor och massa andra saker som man igentligen inte skulle ha i.
Man får ju inte äta sammtidigt som man gör maten(det som man ska ha i) Men, vem kan hålla sig att inte provsmaka på alla ingridienser? Inte jag:P

Oj, vad jag skriver idag då? Vad har det tagit till mig?

Den 11 oktober ska det bli shopping av med Ida, Lisen och Amelie..ojojoj. Längtar=)

Självklart sitter jag och diggar låten; Hit me whit your best shot.
Jag är helt fast i den. Man blir ju glad av den !!

Men nu får ni ha det superbra! Snart är det helg. Något kul som ska göras eller bara slappa och mysa?

Puss eran FlumNicoline=)

P.S Mitt liv är inte seriöst, jag är mästadels flummig, men det blir så mycket lättare dåD.S

En ramsa som jag har kommit på som Amelie mobbade mig för. Hon tror inte på att jag har kommit på den, men det har jag !
Om ditt hjärta nånsin brister laga det då med kalssonsklister !
Bra va !?




Kommentarer
Postat av: Amanda

Nicoline jag vill träffa dig!

Nicoline du har ju inte gjort den ramsan den är ju 4800000 år gammal :D HAHAHAHAHA jag kom på dig

PUSS

2008-09-26 @ 18:37:12
Postat av: Svar till Amanda

Allvarligt, Jag har hittat på den ! Eller så har jag missat att den redan fanns, men jag lovar, jag har kommit på den, men det var för 2 år sen eller mera. !

2008-09-27 @ 10:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0