Snabbt

Hej, nu blir det ett snabbt inlägg. Vill ju inte missa en enda sekund av dagens top model. =)
Skolan har vart som vanligt. MMen idag har jag ätit ovanligt mycket snask, ursch. Jag vet inte varför jag gör det, men det är det billigaste man kan få och jag hade nästan inga pengar..jag fick en frejk och tuttifrutti ask för 8 kr tror jag, det får man ingen mat för. Sorgligt men sant, o så mår man inte bra av det. Först får man sockerkick och sen håller man på o somna.
Jag vill åka och shoppa i helgen, men jag får hålla mig till nästa helg:P
Imorgon ska jag träna igen. Ska bli kulkul. Men dte här är inte lika hårt pass tror jag. Det heter core, om jag har rätt. Det är mera muskelbyggande kanske=)

För övrigt så snurrar det bara runt i skallen på mig. Jag kan inte tänka klart. När jag ska plugga så tänker jag på annat, när jag ska sova ligger jag och tänker, när jag cyklar till skolan så tänker jag, när jag gör vad som helst tänker jag. Jag tänker på en enda sak. Jobbigt. Jag blir snart galen. Vill bara dra ut alla tankar och döda dom. Igår låg jag och drog mig i 1 timme för att min hjärna är dum mot mig. Hoppas att det försvinner snart. Det är jobbigt att va jag. Ingen vet typ om vem jag är, dom vet hur jag är men inte själva jag. Konstigt. Bort duma tankar. Ibland önskar jag att jag hade någon att prata med som jag inte visste vem det var så att den inte skulle bry sig, bara att man fick säga det. Skulle kännas mycket lättare.

Hoppas att erat huvud är lättare iallafall.

Wiho, jag hann ju skriva ganska mycket facktiskt=)

Nu börjar tävlingen på riktigt.


HahahahahhaSöta fiskar som vi hälsade på.

nej, nu måste jag rusa !!
Hej då !

Kommentarer
Postat av: linnea

jag älskar dina gummistövlar ! :)

2008-09-11 @ 17:43:39
Postat av: Amanda

Vad tänker du på?

dela med dig av tankarna!

Jag blir nyfiken! puss

2008-09-11 @ 20:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0