Hola

Tjoho.
Skulle igentligen vart och tränat nu, men det vart inte så. Det blir Core på Söndag istället, och sen på måndagen Kibox. Sen får vi se om det blir något mera mitt i veckan. Det är mycket träningssnack på min blogg just nu. Men nu när jag har börjat tränat inser jag hur mycket jag saknar det. :D
Imorgon är det fredag, superskönt. På lördag vill jag åka och shoppa, ska se om någon har lust att hänga med=)
Nu vet jag inte vad jag ska skriva. Idieerna tar slut efter ett tag. Men jag kommer igen i helgen kanske.

Men nu får ni ha en bra fredag och helg.
Puss

Kommentarer
Postat av: linnea,

ska shoppa på lördag i e-tuna ! :D

2008-09-12 @ 19:08:07
Postat av: Eva

Hahha, jag ska faktsikt till etuna o shoppa på lördag x> Vi kanske träffas på stan! :P <3

2008-09-12 @ 19:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0