I wont all so bad

Jag vill göra så himla mycket i mitt liv.
Hur ska jag hinna allt ?
Kanske jag ska börja redan nu.

Jag vill helt plötsligt att jag redan gjort vissa saker. Tex; blivit berömd designer i New York och tjänat pengar. Sen vill jag flytta hem till sverige och landet. Sen ska jag åka till Africa och ge mat och pengar. Sen vill jag göra ALLT.

Jag kanske ska börja redan nu, köpa ko tillexempel. Jag vill ju lära mig att rida på en ko. Jag vet att allt skulle lösa sig med kon. Hur jag skulle göra vart den skulle stå. Hmm....

Nu ska jag iallafall konfirmera mig. Jag har varit osäker på om jag ska göra det eller inte. Jag vill ju inte ångra mig i framtiden att jag inte gjorde det. Så jag ska ge det en chans. Om jag känenr att det inte är något att göra hoppar jag bara av.

Ska ni kolla på Idol ikväll?

Kommentarer
Postat av: amanda

HIH köp en ko du Nicoline, jag kan komma och hjälpa till någon gång om det skulle bli problem :D haha Puss vi ses

2008-10-01 @ 19:46:16
Postat av: amanda

skulle jag kunna få ditt lösen til din bilddagbok så man kan titt apå den???? :)

2008-10-01 @ 19:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0