Shiit

Tjingeling!
Jag är så glad=) Jag är lledig på onsdag, ska bli så himla skönt att sova ut mitt i skolveckan. Men det är ungefär 3 st i min klass som inte behöver gå till skolan, så jag ska tänka på dom andra:P
Kanske ska jag åka in till e-tuna, kolla runt på stan och sen fika med Amanda min modeprinssesa=)

Just nu sitter jag och lyssnar på Idol-framträderna sen fredags. Jag kollar alltid efter på datorn, man orkar inte slösa bort en fredagskväll med att kolla på Idol. Har inte kollat en enda gång på fredagkvällarna. Det är ju ganska tråkigt att kolla på.
Den enda som är värd att se på är Alica.
Hon är den ända med lite attityd, lite rockig och cool. Me like.

Men nej, slut bloggat för ett tag.
Sleep thigt don't let the bedbugs bite!(säger jag varje kväll jag lägger mig) Hahaha.

Xoxo


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad kul att du kommer in på Onsdag. jag slutar fyra så efter det så kan vi ses! Puss puss

2008-11-18 @ 14:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0