Frö

Holihop!
Hur har ni det allihoppa=) ?
Min bloggning är superdlig, men men.
I helgen har jag inte tid att skriva:( Eller jo, kanske på söndagen, vi får se=) Imorgon åker jag upp till gävle och kollar på hockey, sen sover jag över där och kommer hem på söndag eftermiddag. Ska försöka göra de flästa läxor i bilen. Har också lad´dat upp ny musik i mp3, köpt den tjockaste tidningen jag hittade, resultatet, det blev en Elle. Den är tjock, så det tar ett tag och blädra igenom den.

å..jag är verkligen jätteshopping sugen. Ska eventuellt till e-tuna och köpa lite nödvändiga saker i veckan eller i helgen. Om några veckor ska jag upp till stockholm med mamma också. Nu har jag sparat på mig pengar, så nu är det bara att shoppa loss.

Just nu sitter jag och kollar på Bratz filmen, någon som sett den. Den är så braaaa !=)
Nu ska jag fortsätta kolla på filmen.
Vad gör ni?

Kram från
BG(gissa vad det symboliserar va!?)

                                                                L                      O                       V                        E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0