Jul, men..

Hej !
Igår och idag var en pysslig och lugn dag. Igår var jag hemma själv ungefär hela dagen. Jag städade rummet och fixade en liten julgran till mitt rum. Det vart super bra. Jag gjorde lite pyssel och slog in julklappar.
Idag har jag bara gått omkring. Jag var ute på en promenad med McKenzie(mackan).
Imorgon är det julafton. Bara en choklad kvar i chockladkalendern, plast choklad, det smakar ju plast om den. Jag har ingen julkänsla alls. Det är ju som sen höst och tidig vår ute. Idag har det varit lite blåsigt och sol. Gräset är lite brunt som det är på sen hösten och tidig vår. Kan det ha och göra med miljöförendringarna ?
Jag kommer ihåg, 2006, tror jag att det var, då var det 18 minusgrader kl 0.700 på morgonen. Jag frös som en snögubbe. Samma vinter så snöade det så mycket så jag vart helt dyngsur på väg till bussen, så jag var tvungen att springa till mina kusiner och låna ett par byxor. Hoppas att det kommer snö, hoppas, hoppas.

Har ni önskat er något speciellt ?
Jag har inte önskat mig någonting. Men nu känner jag att det ploppar upp massa saker jag vill ha, hahaha. Men jag ska upp till melandags rean i stockholm snart, så då kan jag shoppa lite. Men jag har finanskris. haha. Jag ska betala tillbaks lite saker och så.
Och precis innan jag skrev det här, beställde jag ett par skor. Opps !
Jaja, man lever bara en gång.

Men nu får ni ha en bra natt.

God Jul. Och gå och lägg dig tidigt. Du vet väl att tomten kikar in genom fönstrena för att se om alla sover ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0