By the way

By the way ! Jga har ätit fyra mandariner inom loppet på en 30 min. Hahha. Intressant ?

Aja, man kan inte alltid vara så .....jag vet inte vad det heter, jag menar oseriös, men det finns ett annat ord för det, jag kan föresten berätta varför jag inte ska skriva oseriöst.

Vi(Amelie, Lisen, Ida och jag) var väldigt flummiga en svenska lektionen. Så då kom våran svenskalärare fram och så någonting om att vi var fjortisar. Men det tyckte inte vi, så vi visade honom hur fjortisar var, hahha, da, en shit sa han ba, guuuu, nemen nej så satt vi så och sen kom vi fram till att vi var muppar. Och oseriöst låter ju lite som fjortispråk, så vi sa någonting annat. men som sagt minnet är bra men kort. 
Vad skriver jag igentligen ? =P

Nu ska ni inte behöva läsa mer om mitt babel, stavas babel så här; babel, eller så här; babbel ?


Seyou

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0