Några år senare...

För några dagar sedan sökte jag på mitt namn på google och vad hittar man?
Jo, min gamla, gamla, å så gamla blogg. Efter att jag suttit och läst inlägg efter inlägg och tänker tillbaka på tiden som var, blir jag sorgsen.
Sorgsen därför att jag inte har kontakt med de underbaraste personerna i mitt liv längre F.A.L.I.N. Dom var mitt allt, de bästa vännerna jag någonsin haft, jag älskar dom så mycket.
Sorgsen över att se den tjejen på bilden som hatade sig själv så mycket, som tyckte att hon inte var värd något, hon förtjänade inte att finnas. 
Sorgsen över att hon inte kunde se att hon var vacker.
Sorgsen över att jag alltid längtade bort från livet och längtade till att bli vuxen. Det är det största misstag man kan göra.
Vuxna livet är inte roligt.
På många vis känner jag mig fortfarande som den där tjejen. Det känns som att jag fortfarande sitter fast. Som att jag inte vet vad jag vill och blir helt handlingsförlamad. Låter livet glida förbi. Längtar bort. Skillnaden är att jag inte längre kan krama om F.A.L.I.N när allt känns så jävla jobbigt.
För vi lever olika liv nu.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0