Monday

Har varit ledig i femfucking dagar nu, ikväll blir det tillbaks till skolan. På fredag är det LOOOOV och på Söndan drar jag till Florida och där kommer jag schteka i nästan en månad.
Jag leker att jag står på en strand på bilderna och snart gör jag det ocksåååå! Wiho :D



Skulle klippa in bilderna på strandbilden, men jag är inte så bra på datorer så jag kunde inte fixa det, HAHA!!

P.S det ser ut som jag har jättehögt hårfäste på första bilden, hela bilden är otroligt ful i huvudtaget :P D.S

Kommentarer
Postat av: mandiiiiii

J*vlar vad brun du är :D saknar dig också, men vi ses ju på lörrrdag :D

2011-06-08 @ 17:41:10
Postat av: "det luktar jason derulo kropp här"

Hotlicious

2011-06-09 @ 13:20:42
Postat av: M E R E I

- hehe yes :)!

2011-06-14 @ 12:41:40
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0