Gästinlägg!

Japp Japp ett gästinlägg slänger jag in ikv !

jag har skrivit förut, men det va läängesen !
Jag och Nick ( jag kallar henne Nick) Gick i samma klass mellan 6an och 9an, Men jag pratade inte med henne dom 2 första åren typ för då umgicks jag inte med Nick hon dom andra som hon umgicks med, sen hände det ngt i våran klass alla började ändra på sig och det vart ändring på gängn iaf så hamnade jag i samma gäng som Nick och jag är så sjukt glad för de !

när vi slutade 9an så grät jag sjukt mkt , för jag visste att både Nick och Fanny skulle till två städer där jag inte hängde alls, Nick till södertälje och Fanny till Norrköping ! det va sjukt jobbigt första vckan i gymnasiet jag saknade dom brudarna sjuk mkt, saknar dom fortfarande sjukt mkt ! men jag har massa sköna människor kvar i Flen !


Jag träffade Nick i helgen hos caspar och det va så sjukt skönt och få träffa dig nick !
Har mkt minnen med dig och det här är bara början !

Det är så sjukt svårt och skriva i ngn annas blogg ! I ens egen så kan man bara skriva om massa ointresanta saker hahah men det kankse man inte ska göra i ngnannas blogg !

Nej det får va bra för den här gången !




/Lisen

Kommentarer
Postat av: Frida

Jo tack, jag märkte det! Jag skickade pengar till henne för över en vecka sedan och jag har fortfarande inte fått grejerna... Hon säger att hon inte har fått dem, men jag tycker att det är troligare att hon ljuger än att någon som jobbar på posten har tagit dem liksom. Jag menar det brukar ju vara skumt om man vill att man ska skicka pengar på posten, då finns det ju inget bevis heller...



Tack för att du svarade iallafall! :)

2011-01-27 @ 09:46:35
URL: http://fridalinders.blogg.se/
Postat av: Frida

Precis! :(

2011-02-04 @ 18:37:49
URL: http://fridalinders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0