Trött på att vara fattig

Är ni som jag och får månadspenger eller bidrag som tar slut efter att du köpt EN tröja? Visst är det jobbigt!
Det är så jobbigt att inte ha pengar så att du inte kan göra vad du vill och köpa vad du vill! Det är jobbigt att behöva tänka på varje resa och varje sak du köper.
Jag älskar att shoppa och när jag är på stan så köper jag hellre en tröja extra och struntar i lunchen, inte för att det märks, varken i garderoben eller på fläsket.
När jag hittar saker billigt på tex tradera så går mamma aldrig med på det jag vill köpa! Fattar dom inte att det är mycket billigare och jag sparar massa pengar. Har tex hittat ett par skinnbyxor för 115 kronor som kostade över 1000 spänn från början!

Håller ni med om att det är jobbigt att vara fattig student?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0