Faaantasitskt!

Har varit ute på en powerwalk/springtur med McK och har just duschat. Det är underbart ute idag, sånt väder när man vill grillar korv och käka ute i solen, mysigt!
Nu får ni hjälpa mig. Ska jag färga håret mörkt nu eller senare?
Jag har varit sugen på att färga men när jag frågar vad andra tycker så säger dom flesta att dom älskar min hårfärg som jag har nu..man ska ju göra som man vill men när folk säger så blir man ju lite tveksam.
Jag vet ju att jag blir fin i mörkt hår eftersom jag har haft det förut men vet inte om jag ska färga nu eller senare, hjälp mig! I-landsproblem, hehe!

Första gången jag färgade, här är det nyfärgat så det är lite svart, det blev brunare sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0